Lirik Tembang Kenangan , Lirik Lagu Lawas , Lagu Kenangan

Saturday 19 January 2019

Deddy Dores - Odilia

Secara bertahap kami sedang Menambah video dan Video yang di convert menjadi audio yang telah di setujui Pihak Pihak Google Adesense


Audio Player

Title Deddy Dores - Odilia [Karaoke]
Source Purnama Records
Duration 05:16



Lyrics / Lirik :
Masih kurasakan
Hangat cintamu
Walau tlah berlalu
Bertahun sudah

Odilia .. Hangatnya pelukanmu
Odilia .. Kau matahariku
Yang menerangiku
Dalam hidup ini

Sejuk hati ini bila dekatmu
Kau begitu anggun
Dan aku suka
Odilia .. namamu dihatiku
Odilia .. Kau telah pergi
Kau telah pergi
Aku sendiri
Menyusuri hidup ini

Aku cinta kamu
Kaulah pelangiku
Bunga cintaku

Odilia .. Hangatnya pelukanmu
Odilia .. Kau matahariku
Yang menerangiku
Dalam hidup ini
Odilia ..........................

Odilia .. namamu dihatiku
Odilia .. Kau telah pergi
Kau telah pergi
Aku sendiri
Menyusuri hidup ini

Aku cinta kamu
Kaulah pelangiku
Bunga cintaku

Deddy Dores - Odilia Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 komentar:

Post a Comment

---