Lirik Tembang Kenangan , Lirik Lagu Lawas , Lagu Kenangan

Tuesday 20 November 2018

Johnny Iskandar - Zella

Secara bertahap kami sedang Menambah video dan Video yang di convert menjadi audio yang telah di setujui Pihak Pihak Google Adesense


Audio Player

Title JOHNNY ISKANDAR - ZELLA (Karaoke)
Source PT. Alunan Senada Record
Duration 05:03



Lyrics / Lirik :
Zella ......Zella ......
Coba dengar suara hatiku
Zella ......Zella ......
Betapa aku mencintaimu

Walau badai datang
Pasti kan ku terjang
Walaupun ajalku
Merenggut nyawa

Tekad di hatiku
Takkan berubah
Zella ......Zella ......
Coba dengar suara hatiku

Kau minta harta kuberi permata
Kau minta rumah kuberi istana
Jangankan Eropa untuk bulan madu
Walaupun jesurga kumenurutimu

Aku tak rela siapapun juga
Datang meminta dirimu zella
Lautan api hamparan salju
Kuterjang pabila mehalangi aku
Kuterjang pabila mehalangi aku

Zella ......Zella ......
Coba dengar suara hatiku
Zella ......Zella ......
Betapa aku mencintaimu

Walau badai datang
Pasti kan ku terjang
Walaupun ajalku
Merenggut nyawa

Tekad di hatiku
Takkan berubah
Zella ......Zella ......
Coba dengar suara hatiku

Zella ......Zella ......
Coba dengar suara hatiku

Kau minta harta kuberi permata
Kau minta rumah kuberi istana
Jangankan Eropa untuk bulan madu
Walaupun jesurga kumenurutimu

Aku tak rela siapapun juga
Datang meminta dirimu zella
Lautan api hamparan salju
Kuterjang pabila mehalangi aku
Kuterjang pabila mehalangi aku

Zella ......Zella ......
Coba dengar suara hatiku

Johnny Iskandar - Zella Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 komentar:

Post a Comment

---