Lirik Tembang Kenangan , Lirik Lagu Lawas , Lagu Kenangan

Monday 5 November 2018

Dewi Yull - Maafkan Daku Bila Mencintaimu

Secara bertahap kami sedang Menambah video dan Video yang di convert menjadi audio yang telah di setujui Pihak Pihak Google Adesense


Audio Player

Title Dewi Yull - Maafkan Daku Bila Mencintaimu (Karaoke Video)
Source Musica Klasik
Duration 04:17



Lyrics / Lirik :
Dari dahulu hanya
Ada kau dihatiku
Meski kutahu
Tak dapat untuk bersamamu
Batas yang pernah ada
Kini tak sama
Tak dapat kupendam
Rasa rindu s'lamanya
Maafkan aku
Bila mencintaimu

( # )
Alur kehidupan ini
Tak ada yang tak
Akupun tak pernah
Dapat tuk mengerti
Harusnya dulu
Aku katakan padamu
Maafkan aku
Bila mencintaimu

Maafkan aku
Maafkan aku
Tak kuasa kumenahan
Rindu yang dulu
Maafkan aku
Bila mencintaimu

( Maafkan aku bila mencintaimu )

( Kembali # )

Maafkan aku
Maafkan aku

Dewi Yull - Maafkan Daku Bila Mencintaimu Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 komentar:

Post a Comment

---