Lirik Tembang Kenangan , Lirik Lagu Lawas , Lagu Kenangan

Tuesday 10 September 2013

Arrow - Tuju Tuju Rindu

Secara bertahap kami sedang Menambah video dan Video yang di convert menjadi audio yang telah di setujui Pihak Pihak Google Adesense


Audio Player

Title Tuju Tuju Rindu - Arrow (HD/Karaoke/HiFiDualAudio)
Source AuthoringStudio
Duration 05:25



Lyrics / Lirik :
Sejak ku bertemu dengan dirimu
Hatiku menjadi semakin rindu
Tak dapat nak disembunyikan lagi
Perasaan ini

Kekasih aku telah jatuh cinta
Padamu hanyalah yang aku puja
Kekasih inginkah engkau menjadi
Oh buah hatiku

Korus
Tersiksa aku jiwa tersiksa
Bila mataku tak memandang matamu
Berilah aku peluang membuktikan sayangku ini
Demi kasih kita ku korbankan jiwa
Kau menjelma bagaikan bidadari
Yang singgah di kala hatiku sunyi
Kau umpama pelangi waktu pagi
Keayuanmu menambat hati
Tuhan tolonglah aku kucintai dia
Sungguh-sungguh hatiku bukanlah dipaksa
Sayang sambutlah rindu rindu yang aku tuju
Tuju kepadamu duhai kekasihku

Ulang Korus
Sejak ku bertemu dengan dirimu
Hatiku menjadi semakin rindu
Tak dapat nak disembunyikan lagi
Perasaan ini

Arrow - Tuju Tuju Rindu Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 komentar:

Post a Comment

---